Bijna naar Ghana!!

10 juli 2017 - Beuningen, Nederland

Het is bijna zo ver, woensdag 12-7 vertrek ik samen met Loes en Tamara naar Ghana.
We vliegen om 13.40 uur Nederlandse tijd vanaf schiphol.
De koffers zijn bijna gepakt. We willen het liefst zo veel meenemen dat we steeds te zware koffers hebben.. (je mag al 2x 23 kilo mee) in pakken, uitpakken, dingen thuislaten, kiezen wat je het beste wel of niet mee neemt..
1 koffer met eigen spullen en 1 met spullen en verband materiaal voor Hanukkah en het lokale ziekenhuis.

Waar ik me toch wel het meeste op verheug is het weerzien van alle lieve kids. Zien hoe groot en volwassen ze zijn geworden, zien hoe de kleintjes nu kunnen praten en schrijven!

Woensdag vliegen we naar Accra en donderdag dan zitten we in de bus (reis van 8 uur) naar Sunyani. Dan kunnen we nog eens zien hoe mooi het land is! Heerlijk!!!

Wanneer ik in Ghana ben zal ik proberen te vertellen hoe het is om weer terug te zijn!

Lieve groetjes Pam

1. Lisette:
    10 juli 2017
    Pam,heel veel succes daar in Ghana en geniet van alle mooie dingen en mensen daar..
  2. Mirjam Hubers:
    10 juli 2017
    Oohh nu is het al bijna zover! Heel veel plezier met elkaar, geniet er van, en straks vol prachtige verhalen weer terugik ga je blog lezen, leuk!
  3. Marjolein Mössenlechner:
    10 juli 2017
    Hele goeie reis naar Ghana.
    Voor je het weet zijn jullie weer terug dus geniet van de reis de ervaringen en de mensen en kinderen die jullie daar weer terug zullen zien.Zal jullie blog gaan volgen.Ben benieuwd
  4. Paula geerts:
    10 juli 2017
    Een hele mooie fijne gezellige indrukwekkende leerzame (werk) vakantie toegewenst veel plezier en vooral genieten met elkaar
  5. Nicole Koehorst:
    Hoi Pam,
    Veel plezier in Ghana en geniet samen van het mooie land en de mensen daar. Is natuurlijk super om te zien hoe het met de kinderen gaat. Ik ga je blogs lezen. Goede reis✈ en heel veel plezier
  6. Monique Timmerman:
    10 juli 2017
    Wat mooi Pam, heel veel plezier daar! Een hele goeie reis , en we volgen je blog.
  7. Marjo van Dijck:
    10 juli 2017
    Lieve Pam, een hele fijne tijd toegewenst in Ghana, geniet en kom gezond weer terug! Dikke kus Marjo
  8. Gerrit Boogaard:
    Goede reis gewenst.
    Eigenlijk heel benieuwd of Edmond en Kwakku nu al terug naar hun vader zijn.
    Hoor het graag.
  9. Bente Eerdman:
    10 juli 2017
    Heel veel plezier in Ghana! Ben erg benieuwd naar de verhalen! Geniet ervan. Groetjes Bente
  10. Lidy Krone:
    Lieve Pam
    Een hele mooie tijd in Ghana
  11. Annemiek:
    10 juli 2017
    Lieve Pam, heel veel plezier samen met Loes en Tamara.
    Goede reis en ik ben erg benieuwd naar je verhalen....
  12. Jose stroot:
    10 juli 2017
    Hoi lieve pam, heel veel plezier in het mooie Ghana.
    Het wordt zeker weer een mooie tijd daar.
    Heel veel van genieten en mooie fotootjes schieten voor de kinderen daar.
  13. Monique:
    Lieve Pam,
    Heel veel plezier en super knap van je om de kinderen in Ghana jouw lieve aandacht te geven. Ik zal je missen tijdens het steppen maar denk aan je enthousiasme. Dat breng jij nu daar bij de kinderen, genieten Pam.
  14. Monique Krabbe:
    Lieve Pam,
    Goede reis en ik ben ontzettend benieuwd om je belevenissen te lezen!
    Groetjes (juf) Monique
  15. Carla Velthuis:
    10 juli 2017
    Hoi Pam, lekker genieten in Hanukkah! Dikke knuffel voor alle kids!
  16. Elke:
    Enjoy Pam!!
  17. Leonie Mengerink:
    Hoi Pam,
    Ooohh wat spannend, nog eventjes en dan al onderweg naar Ghana!
    Ik ga je blog lezen, ben erg benieuwd naar je ervaringen. Wat fijn om iedereen daar straks weer te zien.
    Een hele goeie reis en geniet van al het moois!
    Groetjes Leonie.
  18. Tonia:
    10 juli 2017
    Heel veel plezier Pam. Lekker genieten en met mooie verhalen terug komen. We volgen je!
  19. Petra:
    11 juli 2017
    Heel veel plezier Pam en een goede vlucht.
  20. Jolanda Nijhof:
    11 juli 2017
    Pam, Loes en Tamara,
    Al maanden in huize Nijhof Ghana voor en Ghana na ;)
    Heel veel plezier, geniet en kom veilig en gezond weer samen terug!
    Gr van een supertrotse moeder
  21. Ida Harkink:
    12 juli 2017
    Pam en andere meiden ,heeeeel veeeel plezier,goeie reis en genieten