Ghana 2017

10 juni 2017 - Beuningen, Nederland

Hallo allemaal,
Volgens mij is het rijd dat ik vast een nieuw verhaal ga schrijven. Over vier en een halve week is het weer zo ver!!
Op 12 Juli vertrek ik voor precies 6 weken naar Ghana om weer vrijwilligerswerk te doen in Hanukkah.
Ik kan niet wachten alle kids weer te zien!!

Dit keer ga ik samen met Loes, we hebben veel acties gehouden en hebben ook een eigen facebookpagina: Loes en Pam voor Hanumkah.
Daarnaast zal er ook een ander meisje uit Assen met ons mee reizen, Tamara.
We hebben al veel contact gehad met elkaar, het word vast een gezellige boel daar!!
Inmiddels hebben we bijna alles geregeld, ons paspoort met gelig visum moeten we nog ophalen bij de Ghanese Ambassade. Pf wat kunnen ze daar moeilijk doen zeg! Oh oh.
Wanneer ik weer in Ghana zit schrijf ik mijn volgende verhaal! Hopelijk zullen jullie mij/ons weer volgen!!
Laat gerust een berichtje achter.

Liefs Pam

1. Ida Harkink:
    10 juni 2017
    Hallo Pam ,wat leuk dat je weer terug gaat naar je kindertjes in Ghana ,ik wil heel graag je verhalen weer volgen .
    Je bent nu wrs met de laatste weken school bezig ,hoop dat alles naar wens verloopt , wil je de groeten doen aan je moeder,verder gaat alles goed met mij en de groep.Ik wacht met spanning je eerste bericht weer af ,heel veel voorpret en een goede reis samen , groetjes Ida
  2. Carmen:
    10 juni 2017
    Pam, heel veel plezier en geniet ervan. Blijf je zeker volgen. Groetjes & Liefs Carmen
  3. Siny:
    11 juni 2017
    Lieve Pam. Geniet er van. We. Denken aan. Jou Leuk dat je met Loes en nog. Een. Meisje gaat. Gezellig

Liefs. Hennie. & siny