Nog 3 weken!

15 december 2014 - Beuningen, Nederland

Nog 3 weken te gaan en dan is het zo ver! Dan zal ik op 5 Januari om 14.00 uur naar Ghana vliegen. Het komt nu allemaal wel heel dichtbij! Het meeste heb ik al klaar voor de grote reis, alleen mijn spullen moeten nog worden ingepakt. Het is een heerlijk idee dat ik mijn winterkleren hier mag laten, want het is daar straks lekker warm :)

We zijn nog steeds druk met acties, om geld in te verzamelen voor Mariëtte's child care.
Het gaat super met de mobieltjes actie! Er zijn zoveel leuke en entoushiaste mensen!! Erg bedankt allemaal!
Aankomende dinsdag en woensdag is er een speciale les aquaburn die mijn moeder zal verzorgen, aan het begin vragen we iedereen een vrije gift.
En aankomende zondag en maandag dan zijn er 2 speciale groepslessen bij lifestylecenter in oldenzaal voor 5 euro per persoon. En daar van gaat ook al het geld naar Hanukkah!!
Dan hebben we ook nog de boeken die zijn geschreven door Marieke Dijkers. Ze kosten10 euro en ook dat geld gaat regelrecht naar Ghana!

Ik wil iedereen heel erg bedanken die een steentje bijdraagt aan het goede doel!!

Liefs Pam