Nog 3 dagen!!!

2 januari 2015 - Beuningen, Nederland

Wauw, wat gaat de tijd toch snel! Nog 3 dagen en dan kom ik aan in Ghana. Ik ben er helemaal klaar voor! Alles is ingepakt. Het was wel even wat werk, maar het is een heerlijk gevoel dat het nu dan ook echt zo ver is!
Maandag om 14.00 zal ik vertrekken vanaf schiphol. Om 20.00 lokale tijd en om 21.00 Nederlandse tijd zal ik aankomen in Ghana.
Het is extra leuk, want een zoontje van Mariëtte en Moses (oprichters van Hanukkah) is 3 weken op bezoek geweest bij zijn opa en oma hier in Nederland. Op 5 januari zal hij dan ook met mij weer mee gaan naar Ghana. Dan is hij weer fijn bij zijn papa, mama, broertjes en zusjes!

Nu ga ik nog lekker even genieten van de laatste winterse dagen hier in Nederland samen met Sander, mijn vriend(inn)en en familie!

Alles waar ik zolang naar heb uitgekeken gaat nu dan echt werkelijkheid worden!!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marieke Dijkers:
    2 januari 2015
    Lieve Pam,

Ik wens je een hele goede vlucht en een onvergetelijke tijd in Hanukkah.
    Geweldig, dat die lang gekoesterde droom nu uit gaat komen!
    Geef de kinderen een hele dikke knuffel van me en Maabena een extra.
    Vertel haar alsjeblieft dat ik heel veel van haar houd en maak vooral veel foto's zodat ik mee kan genieten als je terug bent!
  2. Anneke:
    Hoi pam,

Ik wens je een goede vlucht naar Ghana en een leerzame tijd in Hannukah!
    Wat sta je leuk op de foto met je moeder in dat krantenartikel.
    Ik ga je de komende 10 weken volgen.
    Veel plezier!!

Groetjes Anneke
  3. Lisette:
    3 januari 2015
    Pam ,heel veel succes en plezier in ghana!!!!
  4. Carmen:
    3 januari 2015
    Veel succes in het warme Ghana. Hier in Beuningen is het maar wt koud. Geniet van de deze uitdaging. Succes.
  5. Inge Oude nijeweme:
    Lieve dochter,
    Ben bijzonder trots op je dat je eindelijk je grootste wens laat uitkomen.
    Ik weet zeker dat je het prachtig zult gaan vinden. Jij die zo graag anderen helpt. Je zult het vast niet gemakkelijk hebben en ook emotionele dingen meemaken. Maar weet dat dit een bijzondere leerschool is voor het leven. Geniet ervan en ik weet zeker dat de kindjes daar van jouw gaan genieten. Xxx we zullen aan je denken en ik verheug me erop dat we elkaar in februari gaan zien en dat ik je dan mag ondersteunen in je werkzaamheden.
    Liefs inge
  6. Pam:
    Hallo Lieve Mensen,

Heel erg bedankt voor jullie geweldige reacties!!
    Marieke, ik zal ze zeker een heeeeele dikke knuffel geven! En ik zal haar vertellen dat je van haar houd!
    Liefs Pam
  7. Jose stroot:
    5 januari 2015
    Lieve pam, wij wensen jou een hele goede vlucht, en ontzettend veel plezier in Ghana. Wij zullen je missen deze 10 weken, maar weten dat je dit al heel lang wilde. Wij blijven je volgen. Lieve knuffels, jose, Hans, emiel, diede, Kevin, marieke, Sander, en demi
  8. Yvonne Brookhuis:
    5 januari 2015
    Ha die Pam!
    Eerst nog alle goeds voor het nieuwe spannende jaar voor je!
    Nog even en dan begint je grote avontuur! Een hele goede reis en een geweldige tijd!! Ik ga je volgen.
    Morgen na mijn vakantie de eerste dinsdag zonder jou werken...zal je missen.
    Groetjes Yvonne.